Specjaliści od marketingu nieustannie wskazują, jak dużo korzyści dla promowanych wydarzeń, istotnych dla funkcjonowania poszczególnych instytucji odgrywają kampanie outdoorowe. Trzeba przyznać, że trudno nie zauważyć potencjalnym odbiorcom tego, co przedstawia reklama na wiatach przystankowych. Warszawa dysponuje oczywiście setkami miejsc, w których się może ona znaleźć. Trzeba przyznać, że ten fakt jest skutecznie wykorzystywany przez promotorów.
Opłacalna promocja
Nie można się temu dziwić, analizując jak działa reklama na wiatach przystankowych. Warszawa, jako miasto o bardzo rozwiniętej sieci komunikacji publicznej dysponuje tysiącami przystanków, na które pada wzrok pasażerów pojazdów tramwajowych i autobusowych. Reklama jest jednak widoczna również przez przechodniów czy stojących w korkach kierowców samochodów osobowych. Często jest podświetlana, co jeszcze skuteczniej dociera do odbiorców, także w porze wieczornej, nocnej i porannej. Na pewno opłaca się zainwestować promocyjne środki w stołeczny outdoor.